Mar 24, 2009

From SA 2 DU


Special Dedication to Amar Hafizi

Pada Suatu Hari...
HiDUP AMARR: weih
HiDUP AMARR: aku ada citer..
HiDUP AMARR: nak di jadikan citer
HiDUP AMARR: aku dari s.alam tadi

NIK AIZU: (GELAK EVIL)

Amar ingat nk guna NKVE, sekali sesat terlajak hingga Guthrie Highway. Haha. Nasib die baik terjumpa Jalan ke Kota Dsara. From Shah alam to Subang 2 mmg dasyat, gle jauh kot. Then die smpi Kota Dsara ingat dekat la nak ke DU, skali jauh lagi ahahah.. So Amar, lps ni ko kena blaja selok belok gunakan highway.
So while chatting with him, aku dengar bangga and baik hatinya lukis map khas untuk die PRINT. Lepas ni dari Shah Alam jumpa DY xda la sesat dah and menjimat kan masa skit. Boleh dating lama-lama LOL.
Peta diatas, its how u go to HOTSTUFF STUDIO from Shah Alam.

pee/sang: Anyone need direction? Email me nikaizu@gmail.com & F1, 2 more weeks to go DAMN!.


6 comments:

Amar Hafizi said...

DEMN~!!! SUPERDEMN!!! hahaa, siut tullllll, terkena2.. hahah ye la aku noob siut damansara... yg lain aku tapau~ hahaha

Putri Ramlan said...

hahaha
gelak guling dow!
gila NOO'D'B :P

p/s : aizu mmg pakar dlm lukis2 map ni!

Amar Hafizi said...

pakar mendenya... flyover kecik nak mampuih... parit tepi jln lagi besar ok~ buat org keliru~ hahaha

Munzir CK said...

"aku dengar bangga" wth??
muahahahhahaha.

p/s: keje aku cari salah orang je. lalalala.

aizat and ainie said...

adui ai..
aizu,map dr seberang prai ke balik pulau leh buat x? :P

Unknown said...

munzir: betul apa aku maksudkan tu ahaha...

Amar: gle berkira, nanti aku bukak AutoCAD lukis betul2 baru ko terpegun gle.

Zack: Penang x main lg ar. tp kalau nk layout highway boleh la.