Nov 9, 2008

Pengumuman!



Pengumuman!
Rumah 90% siap dalam dan luar. Setelah 31/2 bulan berhempas pulas dengan debu-debu di dalam rumah.. at last aku dapat tido dengan lena. Tidak perlu membuat rutin 3 hari sekali membersih komputer dari kuman-kuman debu ni... Tadi aku buat major overhall pc aku.. habis semua debu disedut oleh Encik Mesin Penyedut.
Pelbagai rintangan semasa membuat membaik pulih dan membesarkan rumah ni. Pekerja lari la.. pekerja merajuk la.. itu ini la.. Aku rasa hampir 20% kerja rumah ni dibuat oleh family aku dan kawan-kawan yg menolong menyiapkan rumah ni. Sebagai engineer of cos la aku yg kasi setel.. lampu2 wiring semua aku yang buat. Kalau nk mengharapkan contractor cina tu yg malas.. smpi tahun depan rasanya tak siap. Biasalah bila dh smpi last-last ni diorang ni jadi malas, kejar tmpt lain lg penting. Tapi bila time mintak duit laju je sampai.. bila nak minta tlg, call 10 kali tak nak angkat CIS!. Kesian kat ayah, sampai satu hari tu die sangat frust ngan contractor cina tue. At last ayah aku menggunakan contact dia, call apa yg patut utk siapkan keje2 mengecat dan lain-lain.
Ayah aku mengejar masa sbrnya, yg sepatutnya rumah ni siap sebelum raya. Raya tahun ni xda org dtg rumah beraya.. alangkah sedihnya kan!. Lagi satu nk kejar masa sebab ayah dan mak angkat mengerjakan haji pada 30 Nov ni.
So disini aku ingin menjemput keluarga,saudara-mara, friends dan kawan-kawan.. nak buat kenduri skit plus ganti raya thn ni xda open house..
Tarikh: 22 Nov 2008
Masa: 2pm- 7pm
Alamat: 55 Usj 2/5F

So boleh la nanti aku buat tour guide rumah, ahaha.. Mesti korang x sabar kan?. hehe. Especially girls, sbb nk sangat tgk bilik aku ni.. yg sangat la best.

BLACK YEAR.
Congrats to Hamilton and Obama.
Hope changed the world yang sangat kejam sekarang ni.

Next Update, The Empty Seat II.

P/S:
Hari ni hari jadi Ibu, Engku Rafidah Engku Chik.
Happy Birthday Che. I<3U

6 comments:

Munzir CK said...

itu ruma ke hotel?
damn lawa...

Unknown said...

Ahahaha.. hotel 5star.
dtg 22 nov ni..

Lady Fify said...

canteknye rmh!! ;)

Alia Roslan said...

22 hari sabtu kn? pg ke ptg ke mlm?

Alia Roslan said...

22 hari sabtu kn? pg ke ptg ke mlm?

Unknown said...

TQ Farha.

Yaya 2pm-7pm