Mar 16, 2009

A Big 'L'



(Graphic card baru)

Super Malang Gila aku hari ni...
So tadi Fais call aku, sampai je die kat rumah aku. Check PC aku tengok sah bau BBQ/hangit tu datang dari Graphic card aku. Tengok kipas dah tercabut patut la panas. Terus ajak fais pegi cari graphic card baru.

Mmg lumrah hidup kot, baru semalam buat keluar duit, tau tau je.
Burn Rm139 beli graphic card baru. Graphic card baru ni dah la noob, sebelum ni Geforce 8600 GT.. kali ni malas nk angkat yang power. Amik yang loser gle Geforce 8400 GS.
Memang semuanya burn, burn baby burn.

Xbox 360, aku dah malas nk fikir macam nak buang dalam tong sampah je. 3 kali rosak. Memang malang itu tidak berbau.

Hari ni memang Legend bak kata Fais. Burn Semua. Tengok ar gambar fais siap pakai tshirt bunkface lagi. A big 'L' there.

pee/sang: Besok nak mandi Bunga.

7 comments:

Munzir CK said...

adoyai...
mmg la malang...

Putri Ramlan said...

gila noob siot. kesian gila oke!
jom lah babe. esok pun i mandi bunga. for real!

Amar Hafizi said...

malang tidak berbau? salah la! malang itu kita bleh bau.. cth~ bau hangit dari graphic card.. hahah

mandi bunga!!! buang badi katak sue~ hahha

Unknown said...

hahaha..
jom ramai2 mandi bunga..

kat Sunway lagoon!

mmg badi katak betul

im yana :) said...

haha everyone hve their good and bad days :P
kesian sje . but thts life :)

Fais Azlan said...

what a day for Aizu... an absolute bad day... haha... a big 'L' for you bro... well, that's life... shit happens... and aku pakai baju Bunkface...!!! :D

yum yum. said...

hehehe this is so 'L'
aduyaiii..