Mar 15, 2009

E90

1st time blogging pakai Nokia E90 not bad actually.

Hari ini yang sangat sangat malang.
3pm

Tadi Pc, masa aku tgh tgk 7 pounds suddenly hang. On balik boleh, tp a few minutes later hang balik. Sheet!, toleh bawah bau ayam bbq, fak!. On balik, windows semua cam biasa.. Fak sheet keluar blue screen lak kat monitor aku. Sunggoh fak. On balik lagi.. Biar 10mins tgk ok je tutup balik dengan harapanya malam ni Pc beroperasi dgn biasa.
Suspect penyakit Hdd/RAM/motherboard.

fak semua tu duit.


Aku turun bawah, nak main xbox 360. On on pixel pecah dulu, lepas tu aku restart xbox 360 aku, gambar pulak hilang. Kes ni dah kali-3 terjadi dlm masa 2 bulan plus tunggu xbox aku kena repair. Lps ni aku nk pegi anta kat kedai maki hamun, 3 kali hantar 3 kali rosak ape cer.
Doakan pc & xbox selamat.

Pee/sang: lps ni rutin 1 minggu shutdown Pc at least 1 hari & dosa byk ni patut dugaan. Nasib baik E90 selamatkan aku

3 comments:

Putri Ramlan said...

aduh. gila dem. sabar yea! at least, e90 masih bernafas memberi sumbangan :)

Anonymous said...

promoter e90

Unknown said...

haha..

Belilah E90.. tp aku tgh target iphone khaleeq.

Putri, i sangat badluck. hehe